Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu

Obowiązek informacyjny - dla osób składających wnioski o dostęp do informacji publicznej

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) zwanej dalej RODO, informuję, że:

Administratorem Danych Osobowych (ADO) Państwa Danych w zależności od zakresu oraz celu ich przetwarzania  jest:

  1. Prezydent Wrocławia, w imieniu którego działa Geodeta Miejski – w zakresie realizacji zadań wynikających z prawa geodezyjnego i kartograficznego, zastrzeżonych dla starosty zgodnie z art. 7d ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne oraz w zakresie zadań określonych art. 15 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
  2. Dyrektor Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu – w zakresie zatwierdzania podziałów nieruchomości określonych ustawą o gospodarce nieruchomościami oraz rozgraniczeń nieruchomości stypizowanych w prawie geodezyjnym i kartograficznym,
  3. Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu (ZGKiKM) – w zakresie danych osobowych pracowników, zleceniobiorców, wykonawców z którymi ZGKiKM ma zawarte umowy w związku z realizacją umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz zadań gospodarczych, jak i w zakresie kandydatów do zatrudnienia w ramach procedury naboru.

Adres dla doręczeń dla wskazanych powyżej administratorów danych jest następujący:
Al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław
e-mail: sekretariat@zgkikm.wroc.pl

Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych:,
Al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław
e-mail: iodo@zgkikm.wroc.pl
tel. 71 32 72 100

Cele przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu:

  1. przeprowadzenia obsługi sprawy, która związanej z dostępem do informacji publicznej

podstawa prawna:

    1. art. 6 ust. 1 lit. c (RODO), czyli „przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze”;
    2. art. 6 ust. 1 lit. f (RODO) czyli przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub osobę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osób, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności, gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem

Interes prawny Administratora sprowadza się do dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami w sądach powszechnych.

    1. Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. (Dz.U. 2001 nr 112 poz. 1198);
    2. Ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. 2010 nr 182 poz. 1228);
    3. Ustawa z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe. (Dz.U. 1984 nr 5 poz. 24)
    4. Ustawa z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2016 poz. 352);
    5. Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
    6. Rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcja kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.Nr.14.poz. 67)

okres przechowywania danych:

  1. będziemy przechowywać Pani/Pana dane przez 10 lat

w zakresie przekazanych danych osobiście lub przez osobę trzecią.

Podanie Pani/Pana danych jest dobrowolne dla przeprowadzenia sprawy, a ich niepodanie może skutkować brakiem jej rozpatrzenia.

Nie będziemy przetwarzać Pani/Pana danych w sposób zautomatyzowany (profilowanie).

Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych:

Nie będziemy przekazywali Pani/Pana danych, chyba, że:

    1. będzie wymagało to rozpatrzenia sprawy poza ZGKiKM;
    2. firmom podmiotom, z którymi mamy podpisane umowy na Powierzenie Przetwarzania Danych.

Nie będziemy przekazywali Pani/Pana danych do państw trzecich.

Pani/Pana prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

    1. prawo dostępu do danych (art. 15 RODO);
    2. prawo do sprostowania danych (art. 16 RODO);
    3. prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) (art. 17 RODO);
    4. prawo do ograniczonego przetwarzania (art. 18 RODO);
    5. prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO);
    6. prawo do sprzeciwu (art. 21 RODO);
    7. prawo o niepodleganiu decyzjom, które opierają się wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu, w tym profilowaniu (art. 22 RODO).

Prawo wniesienia skargi do organu:

Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Metadane

Data publikacji : 13.10.2023
Podmiot udostępniający informację:
Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Grzegorz Stopka

Opcje strony

do góry